Voihan käsitys, ei millään jaksa mennä jakeluun, että keskiviikkona on lähtö.. Eilen sain pakattua isomman matkalaukun valmiiksi, toivottavasti ei tartte sitä avata enää kovin montaa kertaa ennen lähtöä :D Sen verran aina pakko, että kaikki nestemäiset on laitettava sinne, ni ei tuu turhaan mitään sanomista ;) Varsinki ku en tartte niitä nestemäisiä lentokoneessa sisällä :) Vespullon saa ostettua turva-alueeltaki! :D

Tässä oon aikani kuluksi yrittäny taltuttaa orastavaa flunssaa, onneks kaikeks se ei oo kuitenkaan puhjennu päälleasti, kuumeelta on vältytty kokonaan ja semmonen ihme, että nenä on pysyny kaikki yöt auki, on koettu!! Kyllä tää tästä, Finrexin neoo kitusiin vaan :)

Jaahas!Meinas ihan unohtua yks tärkeimmistä: Mullahan on vaihtunu perhe. Alkuperänen Pistoialaisperhe ilmotti tiistai-aamuna, jollon olin hyvissä ajoin hereillä ainoastaan siitä syystä että olin menossa Jyväskylään parin päivän reissulle, ettei he nyt voi ottaakaa mua, kun siellä on joku sairaustapaus (pitkäaikais??)..Noo, ei muutaku vauhilla ettii uutta paikkaa, kun liput menee muuten hukkaan. Löytyhän se sitte, tiistain aikana jopa: Genovasta. Perheessä on yksi kuusivuotias poika, josta huolehtiminen kuuluu mun vastuulle, kun isä, Roberto, on rekkakuski ja ilmeisesti paljon pois kotoa, ja äiti, Antonella, on sihteeri ja kokopäivätyössä.