Jooh, ukkosta ilmassa. Koko päivän ukkostanu :/ Vähä säikkyy ku ensi välähtää ja sen jälkeen heti räjähtää..Tuntuu että taivas tulee niskaan :D Ja sen jälkeen: vettävettävettävettä..Eli kelit ei oikein suosi taaskaan :/ 

Huomenna kuulemma kaupungille, ku Michele on koulussa koko päivän!Mennään hakee green card mulle, se on joku nuorille suunnattu juttu jolla saa alennusta melkei mistä vaan :) Sitte käydään kattoo mulle koulua, Kiitos kaunis Evalle joka löysi halvemman (alle 100e) ku toi mitä noi tarjos (~270e).

Meijän kissa on ihan sekopää, se ei tykkää musta vieläkää vaikka oon ollu täällä..voi älli, vasta/jo viikon. Aina ku kävelen läheltäkää, se juoksee häntä putkella Anton sängyn alle, mut sit ku istun rauhassa jossai, ni se tulee nuuskii mun varpaita tai istuu mun viere pällistelemää mua :D Sekasi se on. Niinku vähän koko perhe :) Tää on ihan mahdottoman kiva perhe loppujen lopuksi!! Roberto ihastu yhteen turkkarin tapaseen karkkiin ihan ikihyviksi, mä ihan ihmeissäni että miten se ees saattaa syödä sitä, ku yleesä nää on jo tavallisestaki salmiakista naama nurinpäin ja heti roskiin ku kehtaa ottaa pois suusta :D 

Michele on yhensortin pentu, ärsyttävä kakara toisinaan. Kotitehtävät on sille myrkkyä ja se voi istua vaikka kolme tuntia tekemässä niitä, koska sen ei oo lupa poistua huoneesta eikä tehdä mitään muuta ennen ku se on tehny ne. Ihan oikein kylläkin, pitää sen oppia siihen, että se on sen tärkein tehtävä.

Antonella on kans omanlaisensa, vähän sekasi, laulaa itekseen, puhuu kissalle ja mitä näitä nyt on ilmennykää. Mut se on tosi valveutunu, pitää huolen koko kodista, ei määräile mut on kuitenki jämäkkä. Semmosen kans on kiva elää, joka ei oo kokoaika niskaan hengittämässä mut kuitenki sanoo mitä tehään ja millon :) Me käytiin sen kanssa "rekisteröimässä" mut, että jos sattuu jotain nii poliisi tietää mihin ottaa yhteyttä.

Roberton suurin rakkaus on kalat joita sillä on akvaariossa, se leikkii harva se ilta kotikemistiä, testaa akvaarioveden pH:n ja on sitte ku persiille ammuttu karhu, kun se on liian korkea. Mua se kiusaa jatkuvasti, joululahjatoive on kaunis nuori vaalea sinisilmänen suomalaistyttö (Vapaaehtosia???), syö mun salmiakit ja illalla ku se tulee kotiin toivottaa hyvää huomenta :D

Täällä vettä ei muuten sada, se putoaa ( Kuka lie viisaus senki sano, äiti sen mulle kerto, mut mä en muista mistä se alunperin on lähtösin) .

Ja Pekalle terveisiä, sä kuitenki luet näitä joka ilta

Niin joo: ystävät rakkaat, asentakaa skype ja soitelkaa mulle!Täällä on välillä vähän liian tylsää