Kyllä. Lähtölaskenta on jälleen alkanut..

Että tämmöstä, oon tosiaan ollu vähän laiska kirjotteleen, ei oo muka ehtiny mut ihan omasta viitseliäisyydestä se taaski on ollu kiinni! Mut eipä tääl oo mitää hurjempia tapahtunukaa, mitä nyt  menolippu suomeen on 2.11. ;) Eli joo, tuun kotiin täältä enkä tiiä palaanko enää tänne. Toi Antonella joutu osa-aikaseks työntekijäks niin näillä ei sit oo varaa, eikä sen puoleen tarvettakaan, pitää mua joten parin perheenetsintäpäivän jälkeen päätin että en jaksa enää sählätä ja säätää vaan tuun kotiin. Kun oon tavallaan vähän niinku jo kyllästynyki täällä oloon, kun tää on niin yksinäistä silti.

Mut onhan täällä tapahtunuki, käytiiin tuossa torstaina "Lanterna"a, eli majakkaa, Genovan symbolia kattomassa koulun kanssa ja olihan se hieno, mitä nyt niin turkasen kylmä että tuntu oikein kotoisalta ;) Täällä on ollu koko viikon kova pohjoistuuli ja sehän on sitte tosi kylmä, toppatakkia on ehtiny kaipaamaan jo pariki kertaa :)

Viimeviikon lauantaina tuli käytyä siellä  Akvaariossaki, kaikin puolin kiva reissu, mitä nyt mun "seuralainen" ois voinu olla parempiki . Taas vaihteeks toi 'naapurinpoika', mä kyl sille sanoin jo etukäteen että mä haluan sitte ihan rauhassa ja omassa yksinäisyydessäni tutkiskella niitä elukoita siellä mut eihän se antanu mun nii tehä, oli tökkimässä ja hengittämässä niskaan ja kyselemässä näinkö ton kalan jo ja pitämässä biologiantuntia niistä. Myöhemmin se sano mulle että olin "outo" kun pari kertaa totesin sille että joo kyl mä näin sen tai että joo kyllä mä tiiän että toi skorppioonikala on melko myrkyllinen, kiitos vaan ja jätä mut rauhaan ;) Mut itepä änki mukaan, oisin pärjänny iteki ja alunperin halusinki mennä yksin, mut eihän mulla ollu sydäntä sille sanoo et kiitos mutta ei kiitos, parhaansahan seki kuitenki yrittää.

Poitsun kans sama tappelusarja jatkuu, tai nyt se on ruvennu jo vähän rauhottumaan ja aamut ei oo enää niin vaikeita kouluun lähtiessä, onneks. Mut nyt sitä on turha enää pohtia kun nää pari viikkoa (kymmenen kouluaamua) enää jäljellä :)

että toivottakaahan mut tervetulleeksi ;))))

ciao

M